måndag 7 september 2009

God morgon!

Eller så god är den inte för har knappt sovit någonting inatt :/ Vill att min hosta ska sluta NUUU!! Det är mest den som gör att jag vaknar hela tiden, plus att det är kok hett inne i sovrummet fast man har fönstret på vid gavel och fläkten på i taket :S Vad ska man göra för att inte svettas ihjäl på nätterna? Om det nu blir så att vi bor kvar här när det börjar bli riktigt kallt ute så kommer säkert grannarna att börja elda och hur varmt kommer det inte vara här inne då? :S Usch, hemsk tanke!

Förhoppningsvis kommer vi få reda på priset på huset idag och då vet vi om vi kommer kunna hyra eller om vi får bo kvar på detta ställe :/ Men vi får hoppas att hyran inte blir för hög bara^^,

Idag jobbar jag ju mellan 7- 12 och när jag kommer hem så ska vi äta kantarellmackor :D Mmmmm! Gott gott GOTT! Får bara säga till Mathias att han får åka och köpa bröd.

Ne, nu ska jag ta en macka till och sedan bär det snart av till jobbet, jag har endel att läsa innan man ska sätta igång och arbeta.
Ha en bra dag, så får ni uppdatering senare!

Kram kram

3 kommentarer:

Marina sa...

haha! ja vi kanske skulle göra ett bra team i köket då! du vid spisen & jag ugnen:P

Emma sa...

Hej!Förkylt här men annars bra,hur är det själv?Jo det stämmer att han är med,men jag har själv inte sett det än.Var han fin=)?

Marina sa...

ja vi får väl göra de:)
jo då förkylningen äe de bra med, nästan helt borta bara hostan kvar nu, men vad jag har erfarit så kommer den nog att stanna ett par veckor till...
hur är de med dej nu då?
puss