söndag 6 september 2009

Pyssel och knåp

Jag har ju skrivit innan att jag har hållt på och pysslat. Det är färdigt nu. Vet inte riktigt vad det heter, men jag kallar det för pyssel :) Jag blev färdig med det här innan idag, men har inte satt mig ner för att skriva om det.
Här ser ni iallafall en bild på vad jag gjort, vad tycker ni? (Jag tror att bilden är klickbar).


Annars idag har jag inte gjort alls mycket. Jag har varit så seg och inte haft ork till något, inte ens till att sätta mig ner för att plugga, men det får jag ta imorgon. Förresten imorgon blir det jobb mellan 7-12 :D Äntligen, jag har längtat sååååå länge!
Ne, nu ska jag sätta mig och "synda" med att äta almondy tårta och kolla på ett avsnitt av gossip girl innan läggdags :)
God natt på er mina läsare så hörs vi imorgon!
Kram kram

3 kommentarer:

Marina sa...

de va ju jätte fint!!

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Jättefint och orginellt. Kul när man har gjort det själv! Jag älskar oxå att pyssla!!

Jennie sa...

jättefint ! :) Jag hoppas jag ska bli nöjd med mitt pyssel . :)

synd att du fick sluta med det! :(