tisdag 29 september 2009

Idoltittande!

Nu har jag kollat på Idol och jag tyckte inte Klara va bra idag :/ Hon brukar annars vara det. Idag tyckte jag nästan att Moa eller Erika var bäst! Mariette förstörde världens bästa låt men hon var ändå bra!

Nu ligger Nova inne i vårat sovrum och försöker sova. Hon fick ligga i våran säng och kolla på De 101 dalmatinerna ett tag men sedan blev det för sent så då sa jag till henne att hon skulle lägga sig i "sin säng" så hon är pigg tills imorgon då hon ska till dagis. Då fick jag höja rösten lite så hon förstod att jag menade allvar eftersom hon satte sig emot och då sa jag: Lyssna nu innan jag blir arg men skarp ton.... Men hon lyssnade efter det men såg tjurig ut, men imorgon är hon nog inte tjurig längre ;P

Klockan ringer imorgon klockan 8.00 då ska jag försöka få i mig och Nova lite frukost innan jag kör hem henne till Sofi så hon kommer till dagis, efter det blir det dusch och plugg och sedan jobb :D

Imorgon jobb mellan 13.30-16.30
Lördag och söndag mellan 7.30- 10-30

Lagom denna veckan (om det inte blir mer) eftersom jag måste hinna plugga!