torsdag 17 september 2009

God förmiddag!

God morgon!
Eller jag har varit vaken sen 8 idag på morgonen så för mig är det snart förmiddag :) Igår gick vi och la oss vid 22 för vi var så otroligt trötta men det var skönt att komma upp tidigt :)

Jag skrev ju att jag hade en överraskning till Mathias igår och han en till mig, min var kläderna som jag la in en bild på igår och hans var majskolvar som han hade tagit från en åker på öland :P Han vet att jag har velat prova att äta det och då såg han till att jag fick det :) Så idag ska jag nog laga till dom så får vi se om det är gott eller inte!

Mamma skulle egentligen ha kommit hit idag, men hon hade glömt bort det och stod och bakade nu :/ Så nu har jag inget bestämt för idag :S Men det blir väl att plugga lite så jag får in ett arbete till denna veckan :) Sen ska jag nog städa lite också för dammsugas behövs nu, innan det blir för smutsigt för då är det bara tråkigt :P

Ne, läsa mina favoritbloggar!
Kram kram

Inga kommentarer: