tisdag 8 september 2009

Jobb och dagliga springrundan

Förlåt för dålig uppdatering, men som sagt har jobbat idag och han inte skriva ett inlägg idag på morgonen.

Jobbet idag då, det har varit fullt upp kan man säga. Larm på ena sidan och larm på andra omvartannat hela dagen :/ Puh, trött i benen blir man av att springa fram och tillbaka, upp och ned. Men vad gör det jag vill ju jobba och jag vill ju träna så varför inte kombinera? :D hehe. Fick jaga en tant idag med som gått in till grannen och "gömt sig". Tog ett tag innan jag och kollegan hittade henne men när vi såg henne så fick man nästan hålla sig för skratt :) Det är så underbart kul att jobba med äldre för man får sina goda skratt och det behövs på en "arbetsplats".

Idag när jag kom hem från jobbet så höll Mathias på med maten, Mmmm, gott luktade det när man öppnade dörren. Det blev potatis, fet brunsås, stekt lök och köttbullar med lingon med. Guuuud så gott det var, var nog det godaste jag ätit på länge.
Efter maten tog vi det lugnt ett tag och sedan så gick vi över till Mathias föräldrar för att prata lite dynga. När vi skulle därifrån så skulle Mathias till Orrefors så då passade jag på att springa en runda :) Så nu var det färdigt för idag :) Önskar bara man kunde se resultat, det enda resultatet jag känt är att jag kan springa längre streckor, ser det på ozzy med. Men magen vill inte gå neråt.. Men efter ett tag får man hoppas och just nu hinner jag inte träna mer än vad jag gör och vill inte planera för mkt heller för då tröttnar man. Detta är precis lagom :) Ska nog bara byta runda snart så det blir en längre runda, men det blir inte än.

Ne, nu ska jag slappa en stund innan Idol 2009 börjar :) hihi, är så sugen på popcorn eller något men vet att jag inte får äta det idag :/ Skit med! Men om 4 dagar får jag^^, hihi.

Säg vem du är så jag slipper irritera mig! Snälla?

Kram kram

2 kommentarer:

Jennie sa...

hejsan !
Ja , det beror lite på hur lång tid det tar , men ungefär 150 kr !
Du får maila mig om du är intresserad :)

kramar !

Jennie sa...

Ja , precis det kan du göra . Jag gör ju småförändringar också , men minimumpriset är 50 kr , så det finns ju mycket man kan göra . Du kan ju säga vad du har råd att betala , så kan jag ju tala om för dig vad du kan få för det priset , om du verkligen är sugen på en förändring . Du gör som du vill , men jag finns på mailen , det vet du ! :)

Jag ska nog få tid efter att bebisen kommit också , kanske inte lika ofta & lika mycket . men självklart kommer jag fortsätta ! :) tycker ju det är superkul !