torsdag 3 september 2009

Ruskväder...

Glömde skriva förut att jag shoppade lite igår (a), ja jag vet att jag skulle vänta men jag hittade fyra saker som jag verkligen fastnade för så det fick bli dom :D Och här är dem, snyggt!

Guuud, vilket väder det är ute, det regnar ju som satan, men visst det är bra plugga väder och jag har faktiskt satt mig ner för att börja, men det känns som att jag har en allergisk reaktion mot något :S Vet inte vad men jag fick den igår kväll när jag och Mathias satt och dippade grönsaker och den sitter fortfarande kvar :S Kliar som attan i gommen.... Usch! Hoppas att det släpper och jag hoppas att det slutar regna så man får sin promenad idag, för långrunda i ösregn- Nej tack!
Ne, nu ska jag inte fastna här utan jag tänkte fastna i böckerna en stund!
Se oyu later!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara att ta på regkläder och traska :) Jag har tatt 3 långrundor och 3 korta idag med mitt lilla monster ;) hehe.