fredag 11 september 2009

Funderingar

Sorry för dålig uppdatering igår, men jag han helt enkelt inte.
Jag jobbade igår mellan 7- 16.30 och när jag kom hem så åkte vi ner till stan för att handla lite, och när vi kom hem så lagade jag mat och efter det gick jag nästan direkt in i sängen för jag var så otroligt trött.

Idag är jag fortfarande trött och har inte hunnit göra alls mycket. Jag har i princip ätit frukost och kollat på en film, det fick bli mamma mia. Den var inte överdrivet bra, men den gick att kolla på :)

Jag har funderat på att lägga in en ny kategori, typ "dagens". Men det blir inte "dagens outfit" eller "dagens låt", Det blir bara "dagens" så får det bli antingen outfits, låt, eller maträtt eller likande :D Låter det bra ?

Ne, nu ska jag förnya mig lite, ha en bra dag så hoppas vi på en uppdatering ikväll.

Kram kram

Inga kommentarer: