söndag 13 september 2009

Gårdagen och dagens jobb

Idag blir det ett sent inlägg.
Igår var vi som sagt hos mamma på 45års- kalas. Det var trevligt, vi fick smörgåstårta och kräftor och till efterrätt tårta :D

Efter mammas kalas så åkte vi till Mathias brors kompis som fyllde 30. Mathias köpte en rätt rolig födelsedags present till honom :P hehe.
Där stannade vi i tre timmar, men det var ingen hit.

Idag skulle jag, mamma och Hanna gått tips- promenad. Jag gick upp vid 9 för att fixa iordning mig och sedan ringde mamma och sa att hon inte ville gå för att det regnade :/ Då blev jag lite besviken för hade faktiskt sett fram emot det. Men istället så har jag slappat lite och nu ska jag snart till jobbet. För det blev jobb mellan 14- 21 :D Woohoo!

Men nu ska jag dona lite så hörs vi förhoppningsvis senare.
Kram kram

Inga kommentarer: