onsdag 16 september 2009

Jobb hela dagen!

Hej,
Förlåt för dålig uppdatering idag, idag vaknade jag av att mobilen ringde klockan 6.30 :S De frågade ifall jag ville jobba och självklart ville jag det :D Så idag har jag jobbat mellan 7-16, dagen har gått hur fort som helst och jag har knappt suttit still en enda sekund (förutom rasten och bilresorna). Allt har flytit på som attan, men jag kallar det för bra sammarbete :)

Nu vet jag inte någon mer dag med jobb men hoppas att de ringer snart igen ;P Nu tänkte jag snart bege mig ut och springa min dagliga runda så den är avklarad, sen ska jag äta och kolla igenom alla idolprogram som jag missat. Missade till och med folk från Nybro?! Hur kan man? Men ska ta igen det idag hade jag tänkt!
Mathias är på Öland så det är rätt tomt här hemma :/ Men hoppas på att han kommer hemåt snart för jag har två överraskningar till honom och han hade någon till mig med :D Åh, va jag älskar min Mathias!

Ne, springa var det ;D
Glöm inte idol ikväll!
kram kram

Inga kommentarer: