fredag 18 september 2009

Kalmar!

Min dag blev inte så illa som den såg ut att bli :)
Skickade sms med en kompis ett tag och sedan frågade hon om jag ville med in till Kalmar för att handla kläder, visst jag har inga pengar men man kan vara smakråd :) Hoppas på att få över lite när jag fått lön så kan man åka in och spendera lite pengar med henne igen :) Vi åt också på Thai- resturang fast det var inte så jättegott som jag minns det som för i Orrefors så var det mycket godare!
Träffade Dennis med, fy fasen va länge sen det var kändes det som! Jag och Emily kom fram till att jag, Dennis och Emily har känt varandra i 8 år. Tänk ÅTTA ÅR! Det är jävligt länge. Så vi kom typ överens om att vi måste fira vårat 10- års jubileum tillsammans när den dagen blir! Så om prick två år så får vi hitta på något skoj!

Innan jag åkte in till Kalmar så hann jag dammsuga så jag funderar på om jag ska torka golven nu och gå över till svärföräldrarna och titta när Mathias bygger! Tänk sen, när man har eget hus :) Fan va drömmar man har egentligen och efter denna dagen så fick jag ännu mera i huvudet! Man får helt enkelt se vart livet tar vägen!

Ne, torka golven och gå ut en sväng!
Kram kram

Inga kommentarer: