måndag 21 september 2009

Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering idag men har helt enkelt inte orkat.
Jag jobbade mellan 7-10 idag och fick precis ett telefonsamtal där de frågade ifall jag ville jobba nu vid 16- Framåt. Klart jag vill :) Men känns lite dumt när man inte vet när man slutar men blir nog senast 22 iallafall :) hehe.

Idag när jag kom hem från jobbet så åt jag lite och efter det blev jag såååååå trött så jag satte mig vid datorn i sovrummet och somnade ^^, Jag tror att jag vet varför jag har varit så trött idag, det är den där förbaskade colan jag tryckte i mig igår... Jag lär mig aldrig att jag INTE ska dricka coca cola. Blir alltid lustig då.

Idag har Thea varit inne i Kalmar på "operation" sen ringde hon till Mathias och frågade ifall hon fick sova hos oss. Hon är så söt hon, eller alla flickorna är söta. (Mathias brors barn).

Förresten påtal om Micke så ska han troligtvis tatuera mig till helgen ;D hehe. Får se ifall jag får ihop en fin tatuering först eftersom jag ska göra den själv :P Resultatet får ni se sen om det nu blir bra med målningen och tatueringen ;P

Ne, nu ska jag mysa lite med Mathias och plocka fram lite mat innan jag åker iväg till jobbet för andra gången idag ;D

Kram kram

Inga kommentarer: