lördag 12 september 2009

Jobb och kalas för mamsen!

Hellu,
hann inte med ett kvällsinlägg igår heller, för åkte ner till stan en runda och medan vi var där nere fick jag reda på att jag skulle jobba idag mellan 7- 11, puh! Så vi 23 - tiden så var vi hos pappa och lämnade av min syster så jag låg nog inte i säng fören vid halv ett och gick upp vid 6.00. Men nu har jag vilat ett tag så jag känner mig lite piggare, ska snart ta hunden på springrunda och sedan är det att göra iordning sig till mammas kalas :) Där det bjuds på smörgåstårta och gottigheter! Och vet ni vad det innebär för mig idag? GODIS!!! (om ni inte förstått det så har jag gjort godisförbud för mig själv så nu gäller lördagsgodis).

Det blev inget pluggande igår och det blev inget idag :/ Men IMORGON ska det bli plugg! För måste bli färdig med arbetet innan tisdag och har knappt öppnat boken, men har varit riktigt mycket jobb så det och städning har gått före den här veckan :) Så nästa vecka blir det plugg plugg plugg och förhoppningsvis lite jobb :)

Ne, läsa igenom alla mina favoritbloggar och sedan klä på mig träningskläder, det låter bra! Ha en trevlig eftermiddag/ kväll.

Kram kram

Inga kommentarer: