tisdag 22 september 2009

Pluggar som en gris!

Idag gick jag upp vid 9 tiden, och sen dess har jag pluggat satan! Visst, jag har gått ut med hunden och lite också annars har jag suttit och rå pluggat. Jag har nästan hunnit färdigt två arbeten. På det första arbetet har jag fastnat så jag mejlade min lärare så nu håller jag på med mitt andra arbete och det är snart färdigt :D Och när dessa två arbeten är klara så har jag bara ett kvar sen är kursen färdig och då börjar nästa kurs :D Wiii! Men det är ju inte färdigt än.

Igår jobbade jag till 18.00 så det blev bara två timmar :) Efter det så satte jag mig med dipp och grönsaker framför tv:n och tänkte kolla på idol, men shi fick jag! Det gick på Tisdag- fredag nu så då fick jag försöka planera något annat. Gick och la mig rätt tidigt också för var så himla trött.

Idag hoppas jag på att ett arbete blir färdigt iallafall, och resten av veckan finns det inte så mycket planerat:

Tisdag: Plugg!
Onsdag: Tvätta
Torsdag: ??
Fredag: Lön? Mathias har möte i stan och så ska vi handla (om jag nu får lön då).
Lördag: ??
Söndag: ??

Jag måste plugga fler dagar i veckan också men det beror på vilken dag min lärare svarar på mitt mejl!

Ne, tillbaka till pluggandet.
Kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

lönen får du nog inte förens på måndag:(