onsdag 30 september 2009

Lämnat Nova nu!

Ja, nu har jag snart varit uppe och vaken i 2 timmar, skönt med tidiga mornar! Man hinner så mycket mer. Idag ska jag försöka plugga lite innan jag ska jobba och så ska jag göra lunch innan jag åker också och idag blir det som sagt spenatomelett med makrill på. Jag har aldrig ätit det men det kan nog vara gott ;D



Nu har jag precis lämnat ner Nova till sin mamma så nu är hon på dagis. Det har gått bra inatt, hon har sovit som en stock och det har jag med. Vi (jag och Mathias) vaknade vid lite innan halv åtta och jag väckte Nova vid 8 så hon skulle hinna klä på sig och äta lite frukost. Skrev jag igår att jag klippte hennes lugg? Det blev faktiskt bra, men inte spikrakt. Men om jag ska säga det själv så ska inte lugg vara spikrak för då blir ansiktet för inramat. Så jag är nöjd över klippningen :)


Två bilder på Nova (inte splitter nya utan de är nog 1 år gamla)

Kram kram

Inga kommentarer: