lördag 19 september 2009

Gårdagen och dagen!

Igår var vi hos Mathias faster, det var riktigt trevligt. Mathias och hans pappa satt och drack med Faster Lillan och Mats. Och det roliga är att han heter Mats Sundin :P

Första gången Mathias sa att hans fasters man hette Mats Sundin så trodde jag att han skojade och att han menade hockey spelaren men det är sant att han heter Mats Sundin men det är inte den Mats man tänker på :P

Idag var ju mamma här och äppelpajen jag gjorde gick hem :) Mmmm, va god den var så den får ni testa. Receptet ligger inne på kategori "Dagens". Vi gick en promenad runt "byn" också och Hanna, min syster fick hålla i Ozzy :) Det gillar hon!

Nu har jag gjort iordning mig för vi ska iväg och grilla, men det roliga är att vi vet inte vem det är som vi ska till :S Det var en som ringde till Mathias och det verkar som att de känner varandra och fråga ifall vi ville med ut till Örsjö och grilla hos honom. Vem fan bor i Örsjö som vi känner? :S Så vi märker när vi kommer dit vem det är ;P Lurigt men spännande ^^,

Ne, packa in i bilen så man får med sig allt. Och ska kanske skriva en rad till Mats (Mathias bror) Grattis på 20- års dagen imorgon den 20 September!

Kram kram

Inga kommentarer: