måndag 1 februari 2010

Bilen fungerar ej! :/

Jag har fortfarande inte fått några frågor? Är det så att jag skriver en sån OTROLIGT bra blogg så ni inte undrar ett dugg om vad jag är för människa, eller vad min familj är eller nåt? Då är jag nästan stolt över mig själv!

Bilen fungerar fortfarande inte (skit). De ringde och frågade om jag kunde jobba idag, men jag sa att min bil har slutat fungera IGEN och kan då inte ta mig till jobbet på 30 min! Då det borde ta längre tid att gå och cykla? Men jag skulle aldrig våga cykla i detta vädret inte på denna spåriga väg i alla fall. Ni förstår varför jag vill flytta in till Orrefors va? Så jag kan gå till jobbet på 10 min och kan jobba fast bilen inte fungera :D Det vore toppen.
Men fick höra igår att den hyres- värden är den mest anmälda i Kalmar län :S Men eftersom människor fortfarande bor där så borde det väl inte vara så farligt och det kan vara ett tillfälle som är bra för både mig och Mathias! Hoppas vi kan kolla på lägenheten i morgon eller idag om någon kan hämta oss och köra oss till Orrefors eller nåt! :P höhö.
Tråkigt som fan när bilen inte fungerar, men då har jag tid till att plugga i alla fall!
Så nu åker skolböckerna fram så hörs vi senare!

kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

va är de för hyresvärd & va är de för lgh?