tisdag 16 februari 2010

Två paket på posten! ;D

God kväll på er!
Jag skrev i mitt förra inlägg att jag trodde att jag minskat mitt mått runt mina lår, jag vet inte om det är det men jag har gått ner ett kilo :D En början i alla fall och mer pepp till mig! När jag tränat färdigt så åkte jag till kvantum för att handla lite, och jag är så stolt att det bara blev nyttiga saker! :) Träffade mamma utanför kvantum med och berättade att jag gått ner ett kilo och hon blev glad för min skull! :)
När jag kom hem så kollade jag posten och hade ett avi däri så då hade jag två paket som väntade på mig! Och när jag kom innanför dörren så ringde mormor och tyckte att jag skulle upp till Orrefors, och vet ni vad min snälle mormor gör? Hon lånar ut pengar till mig så jag får ut mitt paket :) Så nu har jag mina paket här hemma. Det ena var min vinst! Tack tack! Underbart fint var det :) Ska köpa en bukett blommor nästa vecka så jag inviger min nya vas. Det andra paketet var min beställning ifrån Jotex, gardiner till vardagsrummet. Men jag hade gjort ett misstag, jag hade bara köpt gardiner till ett fönster :S Vet inte hur jag kunde göra en sådan miss?! Men jag får väl köpa två par till nästa vecka när jag får pengar så jag får upp mina gardiner! :) LÄNGTAR!

Nu är jag helt inne på att möblera om här hemma! Och jag hoppas att det blir så också! Jag vet precis hur jag vill ha det, men allt går inte att göra på en och samma månad. Utan "tv- hörnan" först och "mys- hörnan" sen :D Kommer bli SKIT SNYGGT! Men vill också tapetsera om, men det får väl vänta : /

Nu ska jag kika runt lite innan det blir lägg dags, skulle egentligen duschat idag efter träningen, men jag funderar på att vara äcklig och duscha imon på morgonen istället!
Kram kram

1 kommentar:

Sofie sa...

va kul och fixa lite hemma :) Jag borde inreda vår balkong men har tappat motivationen lite :)