fredag 19 februari 2010

Ingen ny dator!

Hej och hå :)
Idag har jag och Mathias varit i stan och handlat lite då han tjänat en peng hos sina föräldrar!
Så här sitter jag med ett glas vin och kollar på let´s dance! Underbart! :)

Jag nämnde att jag ville in och handla en ny dator och photoshop! Det blev inte så! Mathias har rensat min dator så gott han kan och laddat ner ett photoshop men jag fick inte igång det! Om det inte kommer igång tills imorgon så ska jag flirta med Mathias och hoppas på en Kalmar runda, men dator blir det ingen för nu fungerar min dator väldigt bra än så länge! :D

Jag är väldigt blond av mig, men det kanske märks i mitt skrivande? :S Idag tände jag mina pelar- ljus och satte mig för att titta på tv. Snart smäller det till och jag ser att glaset över ljusen har spruckit :S Jag har kunnat ha ljus där tända innan men inte dessa! :S Varför?
Jag ringde till Mathias eftersom det är hans möbel. Men han sa bara att fy va blond du är ;P
JAG VET!!

Har jag förresten sagt att jag är spy less på människor som ljuger?! Det har jag nog inte, men en och samma människa som ljuger eller kan inte komma varje gång man frågar blir jag less på!
Funderar på att starkt byta tele nummer! Kanske att ta i men det är ALLTID så och jag blir så irriterad!
Vad göra?!

Kram kram

3 kommentarer:

matilda sa...

hoppas du får igång ps på din dator ;)
kan man inte blocka ett nummer annars? kan ju vara jobbigt att byta nummer men ibland kan det ju vara nödvändigt det också.

matilda sa...

jag vet ju inte alls vad det handlar om men förhoppningsvis så löser det sig för dig om du pratar med personen face to face liksom. allt är bra här, börjar bli frisk igen så nu njuter jag av att vara feberfri och kunna röra mig utan att det känns som att jag ska gå sönder ;)

hur är det själv ? =) några planer inför helgen?

Sandra sa...

sv: jag älskar Samsung =D