fredag 26 februari 2010

En underbart härlig kväll!

Hej!
Idag har jag inte varit hemma en enda sekund känns det som, fullt upp!
Eller vi var hemma och lämnade alla matvaror som vi handlade i förmiddags och hämtade våran hund
sedan for det iväg till Mathias bror Micke på middag!
Tack för en skit trevlig kväll, och Micke har verkligen hittat ett härlig tjej!
Och jag hoppas att det blir många trevliga kvällar och dagar tillsammans med er :)

Nu gick jag precis in på Bloglovin och vilken överraskning?! 108 inlägg att läsa!
Ni är verkligen skickliga på att skriva ;P
Men nu har jag något att göra. hihi!

Har också fått 9 kommentarer idag! Tackar!
Fortsätt med det för detta är fan rekord för mig!
Men va sägs om att det är 15 kommentarer imorgon när jag tittar in? ;)
KOM IGEN!

Nu ska jag läsa inlägg på bloglovin, hälla upp en påse chips och hälla upp ett glas coca cola!
Kram kram


1 kommentar:

Sandra sa...

sv: vad härligt att det blev som du ville =D