måndag 8 februari 2010

God morgon!

Idag vaknade jag av klockan vid halv nio! Tänkte att jag skulle gå upp i tid istället för att vakna runt halv elva! Och det gjorde jag!

Idag ska jag träna, och då blir det nog mer än bara kondition. Det blir nog lite styrka med! Ska snart sms:a till Carro för att se när bara! Men jag måste vara hemma till klockan två ifall de ringer från jobbet så jag kommer dit i tid! Men så får man planera när man är tim- vikarie !

Kom på att jag inte har berättat om min plan! Efter jag träffade Mathias så har jag gått upp totalt 14 kg! Utav de 14 så ska jag gå ner 8- 10 kg beroende på hur mycket muskler det blir. Men allt fett ska bort och jag har kollat upp min kurva och jag ska väga runt 62 kg! Jag tycker det låter mycket då jag vägde 54- 55 när jag träffade Mathias men man har väl fått kvinnliga former ;P hehe! Så nu ska här tränas! 

Igår vann jag ju en tävling! :D Så jag var inne och kikade på vad jag skulle köpa och jag tror att jag är färdig med vad jag ska handla så ska jag lägga ut vad jag handlat här sedan! GRATTIS MIG! :D

Hur gammal kan man vara när man får visdoms- tänder? Det börjar ju tidigt men vid 21 års ålder kan man fortfarande få det då? För jag är så öm och har ont längst bak i munnen! Usch!

Nu ska jag läsa lite bloggar och kika runt!
Ha en bra morgon!
kram kram

6 kommentarer:

Mikaela sa...

Tack ska du ha! :) Jaså inte? Kanske var länge sen du drack då är det ju lättare att få baksmälla? :)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jodå..man kan få visdomständer "sent"..Jag är 33år o fick en förra året..men som drogs ut lika snabbt ;)

Kul att du hittat ngt för vinsten..ska bli kul att se vad! :D

Kram

Sofia på Me and my home sa...

Hej!
Måste ju kika in och se vem som var den lyckliga vinnaren...! :)
Grattis! - Hoppas du hittar något du vill ha!
Hälsningar Sofia på Me and my home

Unknown sa...

Hmmm.... utan att vara tandläkare så skulle jag gissa omkring 18 årsålder att de borde ha tittat fram!

Må så gott ♥
Mvh Camilla

aleeekz - tävling pågår sa...

Hallå hallå
haft en bra dag ?
tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html
om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .

ha det bra <3

Jenny sa...

Ja, fast min Mattias brukar följa med, detta var nog första gången han stannade hemma, men någon gång måste ju vara den första! hehe :)

Jodå, det är bara bra. Hur är det själv?