torsdag 11 februari 2010

Inget bilfixande!

Idag blev det inget bil- fixande :/ Men imorgon när vi vaknar så ska bilen upp till Orrefors direkt! Och då hoppas jag att bilen blir klar och att jag hinner göra allt som jag vill göra! :) hehe!
Annars har det inte hänt så mycket här hemma idag, mer än att vi har bestämt att vi ska möblera om, jag berättade för Mathias att jag ville ändra om lite. MEN då ville han ändra om ALLT!
Då kände jag att vi får vänta till slutet av månaden så vi kanske kan hitta en ny soffa för om vi ska ha det möblerat så så vill jag INTE ha denna fula soffa :P

Tittade förut på "halv åtta hos mig" för första gången i mitt liv. Det var rätt trevligt program faktiskt :)
Kanske ska börja titta på det när man är hemma? ;P

Hämtade mitt paket idag, det med träningskläder i men tröjan var tyvärr inte med men den kommer den med!

Nu ska jag titta på "glee" och läsa bloggar!
kram kram


Inga kommentarer: