måndag 15 februari 2010

Jag har vunnit en tävling!

Idag vaknade jag vid åtta rycket :) Härligt att vakna tidigt och vara pigg tycker jag!
Jag sätter mig här vid datorn och kikar igenom bloglovin' och märker att jag har vunnit en tävling hos Diana :)
Det gjorde att min morgon blev helt underbar!
Nu har jag precis fått i mig lite frukost och funderar på om jag ska hoppa i kläder istället för morgonrocken?

Idag ska jag nog bara ta det lugnt efter en "hård" helg. Ska kika lite på en ny dator och se om jag hittar någon och OM det går för sig att jag har råd med en, för min dator ger nog upp när som helst! : / Och det tycker inte jag är speciellt roligt! Så jag hoppas att allt löser sig med csn så jag får pengar därifrån för då kan jag ha råd med en dator! HOPPAS HOPPAS!
Är det någon som kan komma med ett förslag om en bra dator? Jag kan inte ett dugg om datorer, men en billig bra dator? :) Snygg design med ska det vara :D

Denna vecka ska det bli valpar hos Hällengården och jag hoppas att det ska gå bra för Akira när hon ska föda! :) Till hösten ska en annan hund förhoppningsvis ha valpar därifrån och då jäklans ska jag ha en! ;P
Det finns också 3 hanar på ca 1 år som behöver nytt hem. Gå in på länken och rulla neråt och se ifall detta kanske är något för er? :)

Kram kram

1 kommentar:

Jennie sa...

haha , kul att du också vunnit ! :)
klart jag visar i bloggen , det finns ju så mycket fint så jag vet inte vad jag ska köpa bara :)

Det är den 12:e mars ,