lördag 20 februari 2010

Om möblering!

Hej hallå!
Idag var jag riktigt bakis när jag vaknade :S Igår hamnade jag nere i stan med Mathias och hans kompisar efter  jag tittat på let´s dance och solsidan :)
Det var riktigt trevligt faktiskt!  Och vi blev bjudna på öl och chili inträde :) Så därinne var vi en liten stund och j*vla vilket dansgolv de hade?! Det har jag inte sett!
Så på fredag ska jag vara ledig och jag ska ut och dansa :D Vi har ju pratat om bowling med men jag vet inte hur det blir?! Jag vill, vill ni? :) Bowling och utgång?

Idag har vi möblerat om :D Jag fick min vilja igenom och det känns super! Men det är inte klart än.
Det som ska inhandlas är:
- En ny soffa
- Mer gardiner
- Nya blommor

Och om jag ska få hela min vilja igenom så ska detta med inhandlas:
- en hylla
- en lampa
- två vitrinskåp
- en byrå- grej som ska stå emellan dessa vitrinskåp
- en ljus- grej på väggen
- en eller två tavlor

Imorgon blir det före och efter bilder då jag inte orkar fixa med det nu för min rygg gör fruktansvärt ont så jag ska sitta i soffan och slappa nu ikväll! :)
Nu ska jag tända lite ljus och mysa!
Kram kram


Inga kommentarer: