söndag 14 februari 2010

Hej hallå!

Dålig uppdatering idag, ja jag vet!
Men jag har jobbat mellan 7-16 och efter det var jag snäll och hämtade Mathias bror vid stationen!
Nu ikväll ska vi ha myskväll, göra lite mat och sådär :) Men jag vet att jag kommer somna framför filmen, men det får vi väl leva med när man jobbar och tjänar pengar och eftersom jag sov så otroligt dåligt inatt så får det bli som det blir! Huvudsaken är att min älskling är hemma och myser med mig!
Visst egentligen vet jag inte varför man firar alla hjärtans dag? Men vi brukar alltid mysa på söndagar och då kan man mysa lite extra idag!
Vet faktiskt inte varför söndag har blivit våran mys dag? Kanske för att johan falk, wallander eller beck alltid går då ;P

Vad har ni haft för er idag? :)
kram kram


3 kommentarer:

diana sa...

Jättebra tips! Glad alla hjärtans dag!

Jennie sa...

Haha, tack det hade jag missat ! Men guud så glad jag blev ! :) På alla hjärtans dag & allt !:)

Kommer du på ljuspartyt förresten ?

Sandra sa...

sv: ja jag åkte till killen =)
mysigt det låter =D

KRAM