torsdag 11 februari 2010

Mina ljus på bild!

Usch denna dag vill jag bara hoppa över känner jag! Jag vaknade innan 8 idag och var utvilad och då kände jag att denna dag kommer bli kanon! Men riktigt så har det inte varit. Jag har inte gjort ett piss idag (?!). Jo, jag har varit nere i källaren och hämtat en kartong som jag ska plocka ner lite saker i då det börjar bli mycket här uppe. Sen funderar jag på om jag ska möblera om lite!

Mathias är iväg med en kompis nu, han skulle hjälpa honom med något :S Sen när de är klara så ska de fixa det sista på bilen för just nu, när man växlar, så känns det som om man vevar runt i en bunke! Man hittar helt enkelt inte växlarna! Så det måste de fixa innan kvällen så jag kan köra bil- fan :P
Men det blir bra när de är klara!

När de är färdiga med bilen så ska jag åka ner till staden om det inte blir för sent men det hoppas jag att det inte blir för ska träffa Carro och träna, sen ska jag runt moster med ljusen och kanske Marina med :)
Sen får vi se om jag springer in på biblioteket för att se om jag hittar någon bra bok!

Jag lovade ju er att visa mina ljus som jag fick hem igår!
Här ser ni, kanske inte den bästa bilden men men :P
 
Jag är nöjd över allt jag handlade :D Eller doftljusen har jag ju inte tänt än med de flesta har jag redan haft :) hihi
Är ni intresserad utav ljusparty? 
Bor du i närheten utav Nybro/Kalmar? 
Hör av er så löser vi det :)

4 kommentarer:

jessica sa...

Tack för ditt deltagande :) Du hittade inget på sidan som avr intressant och köpa :)?

Jessica sa...

Det låter bra :) Vilken tunika är det :)?

Sandra sa...

sv: jag hade gärna hjälpt dig, men jag vet faktiskt inte hur man gör på blogspot =/.
annars så hade jag gärna hjälpt dig!

kram

aleeekz - tävling pågår sa...

Hallå :)

nu har jag en ny tävling på min blogg och länken är :
http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-sessans-design.html

Hoppas du är med.
Ha en trevlig kväll <3