torsdag 25 februari 2010

Uppe med tuppen!

God morgon! 
Idag är jag verkligen uppe med tuppen! Men det är för att jag ska hinna med allt idag! 
Jag skrev ju igår att jag skulle duschat men orkade inte det så det blir en dusch nu på morgonen! :) 
Då vaknar man till ordentligt! 
Inatt vaknade jag vid halv två och tog med mig Ozzy ut i köket och var på väg att ge han mat och donade. Sen tänkte jag efter "Fan va mörkt det är ute", tittade på klockan och insåg att det fortfarande var natt :P

Har ni gjort så någon gång? Trott att det varit morgon fast det fortfarande är natt? 
Berätta! 

Är så himla glad idag :) Funderar på om man ska gå till Lindex och hitta något för presentkortet man har där :) Nu ska jag i alla fall beställa hem de gardiner som saknas (då jag beställde fel). Så jag får upp mina nya gardiner till nästa vecka :)

Vad händer hos er idag?  

Kram kram

Inga kommentarer: