onsdag 17 februari 2010

Jobb idag och imorgon !

Idag när jag kom hem ifrån jobbet så åkte jag och Mathias ner till stan en runda och ja, vi unnade oss en pizza faktiskt som svärföräldrarna bjöd på ;P
Sen vi kom hem har jag försökt mig på att byta design på en testblogg jag har skaffat för att se om jag skulle klara av det, men fattar inte ett dugg! : / Skulle så gärna vilja kunna göra det själv! Men hur?!

Imorgon har jag fullt upp :S Det blir jobb mellan 8- 16 och efter det ska jag hem och äta och packa.
Sedan ska jag ner till stan för att spinna och basta :) Mmm! Härligt! Bränna av fettet jag åt idag ^^,

Just nu försöker jag "förnya" här i min blogg! Så förhoppningsvis så kommer det gå bra :)
Kram kram

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag gör alltid mina designer själv. I början fattade jag ingenting, men sen sökte jag på "blogg design" så kom det upp flera sidor med bloggar som skriver om hur man gör sin egna design. Och nu så går det mycket lättare.. gäller bara att ha tålamod. :)

Diana sa...

åh, sååå gott med pizza!