lördag 13 februari 2010

Min dag!

Förlåt för dålig uppdatering idag!
Dagen har varit lång och innehålls rik!
Först blev det jobb mellan 7- 16 efter det fick jag åka och handla lite mjölk. Och jag fick faktiskt två liter för 6 kronor, inte illa va? ;P hihi!
Innan jag åkte hem så åkte jag runt flygsfors för att hämta pengar så jag kunde betala han som lagat min bil! Så nu är det klart!
När jag kom hem så kom Marina på lite fika. Tyvärr hade jag inget hemma att bjuda på och bakat har jag inte gjort på länge heller :S Men visst det är ju bra då jag ska hålla igen lite men dåligt om man får gäster ;P
men hon nöjde sig med kaffe :) Tror jag?!
Hon hade med sig tre böcker av Nora Roberts som jag ska läsa lite i innan jag somnar! :) Så nu slipper jag den där tråkiga förvirrande boken som jag har försökt mig på!
Marina och jag satt också och pratade lite :) Alltid trevligt, men sen var hon tvungen att åka hem för att göra lite mat. Jag var med tvungen att åka upp till Orrefors igen då jag skulle lämna pengarna och så träffade jag Mathias en runda med :)

Nu ikväll har jag tittat på melodifestivalen, vet inte riktigt vad Sverige har för musik- smak? Visst ettan var väl bra, men det måste vara något annorlunda för att man ska kunna vinna eurovision sen :P ENLIGT MIG!
Nu sitter jag och tittar på En ung jane Austen :) Älskar den filmen, men får se hur mycket jag orkar kolla på då jag måste vara pigg och glad imorgon på jobbet (7-16). Såg precis att den håller på till 00.00 :S Får nog lägga mig i sängen och titta en stund sen så får vi se om jag somnar eller ser hela! ;P

Imorgon när jag kommer hem från jobbet så har Mathias lovat att ha en "romantiskt middag" med tända ljus och mys kväll :) Får se hur det går! Och vad det blir för mat har jag ingen aning om vad han ska koka ihop då det är rätt tomt i våran frys ;P En överraskning helt enkelt!

Fick reda på att jag ska till Elmia i vår :) Har aldrig varit där och för en gångs skull så ska jag inte vara chaufför utan han som har Cadillacen tyckte jag skulle sitta med en "bag in tha box" ;P Jisses så full jag ska bli tydligen! Det ska bli kul, nu har man lite att se fram emot i vår.

- Bowling med tjejorna den 26? :O Fortfarande aktuellt?
- Min och Mathias 3års dag (är på en onsdag så firas troligtvis på fredagen med bio och mat).
- Elmia när den nu är :S
- Köpa en överraskning

Det är väl allt än så länge men hoppas på mer underbart! Men hösten blir nog ändå bäst, men det är ännu inte helt bestämt beroende på hur det går! ;D

Nu ska jag dona lite innan filmen börjar igen!
(hoppas Mathias inte kommer hem för sent så man får lite sömn inatt).

Kram kram

2 kommentarer:

Sandra sa...

sv: okej vad roligt =D
jag packar ner det sista =).
själv? =D

rebecca sa...

Tävligen är avslutad, tyvärr så vann inte du men nya tävlingar kommer snart upp!

Kramar Rebecca