onsdag 10 februari 2010

Mina ljus!

Gud va skönt det var med en dusch :)
Svärmor ringde nyss och sa att hon behövde min hjälp. Hon har snart tre paket med LJUS hemma hos henne. Bl.a. mina ljus så självklart ska jag hjälpa henne! Så fort hon ringer igen ska jag springa bort och få mina ljus och hjälpa henne att dela upp alla beställningar så kan jag om bilen blir färdig i tid kanske åka och hälsa på mamma med sina ljus? :) En god överraskning isåfall!

Jag har faktiskt varit duktig och tagit fram mina böcker och läste lite i dem men la sedan ifrån mig dem igen! Men inte bra att plugga nu på eftermiddagen när man är trött :S Men imorgon hoppas jag på en lika tidig uppstigning och då kanske jag kan plugga (om det inte blir jobb).

Nu ska jag torka till håret och invänta ett samtal från svärmor!

kram kram

2 kommentarer:

Sandra sa...

sv: vad kul att du vill kika in igen =D

allt bra med dig då? =)

Marina sa...

då kan du passa på att komma förbi mig också:) jag kan bjuda på fika isf;) hehe-eeeemma, jag tillomed mutar dej!