torsdag 25 februari 2010

Jag är nyfiken!

Som alla andra är jag väldigt nyfiken på mina läsare!
Så jag gör som Carolina och Nikita
Vilka läser min blogg egentligen? 



Kan inte alla som läser skriva en kommentar med er ålder och vart i Sverige ni bor, vill ni berätta något mer om er så vore det också trevligt?
(Går ju bra att vara anonym också om man så vill) tex
20, Kalmar
eller
29 Stockholm

..kom igen nu, har ni tid att läsa har ni 2 sekunder över till att slänga iväg en kommentar också! :-)


6 kommentarer:

Jenny sa...

Ja, du vet väll det antaligen! Men jag läser din blogg ;) Och jag är ju som sagt 21 och bor i Nybro ;)

Emmie sa...

Kikar in och säger hej!
Jag är 27 (snart 28) och bor i Bromma utanför Stockholm.

Agnes sa...

22, Kosta

Hej och hopp! Hittade dig hos Carolina och såg att du kom från Nybro - skoj! Dit ska jag imorgon :)

Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Hej
Svärmor här och läser,är nyfiken :)

Marina sa...

jag läser såklart:)
så jag skriver väl: 21, Nybro

matilda sa...

Matilda, 19, sthlm :)
haha..
har du gjort din design själv? =) jättefin iaf!