söndag 7 februari 2010

Stor städning!

Jag vet inte vad som har hänt med mig! Nu när jag håller på att tvätta så fick jag ett städ ryck fast mitt onda i luftrören :S Tänkte om det blev bättre om allt damm försvann ^^,
Så nu har jag dammsugit och donat, plockat i ordning lite överallt! Så nu tänkte jag bara vila lite innan jag ta tag i golv torkningen! Fick så otroligt ont i ryggen (?!) nu när jag dammsög! Men nu är det gjort i alla fall!

Just nu sitter jag och tittar på hästhoppning :) Får se ifall det är någon svensk som vinner! :D
Saknar att rida faktiskt, kom fram till att det är 2 år sedan jag red sist :S Lång tid det där!
Längtar tills den dagen man kan ta upp ridningen igen! Men det tar nog ett par år till innan det går som man vill!

Nu ska jag kika vidare på hästhoppningen innan jag springer ner i källaren och hämtar tvätten och torkar golven!
Kram kram

3 kommentarer:

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Hallå.
Jo, man kan bli det under hela skulle jag vilja påstå - av alla hormoner.

Sen är man ju extra känslig men just detta som jag fick höra idag hade jag blivit lika sur över i vanliga fall.
Var en släkting till mig som tyckte det var "dåligt" att jag inte kunde komma på deras kalas, men sweet lord. Jag orkar inte.
Och jag visste inte att det var så jävla betydelsefullt att gå på vuxna människors kalas - speciellt inte då man från början sagt, ja vi får väl se om vi kommer kunna komma. Är ju precis när vi ska ha barn så man vet ju inte riktigt hur man mår.

Men tydligen är detta med födelsedagar mycket viktigt för vissa. Haha.

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Tack!
Ja nej nu verkar dom ju ha förstått - men ska man behöva bli nästan arg för att folk ska förstå att man måste prioritera sin väldigt höggravida kropp först och främst.

Jaja, slutet gott allting gott. Haha.
Hoppas du får en trevlig söndagskväll. Kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Stort GRATTIS..du vann tävlingen i min blogg, ett presentkort värt 300kr att shoppa lös för hos Me~And~My~Home!

Skickar dig ett mail inom kort!

Shoppa lugnt :)