söndag 7 februari 2010

Tvättar!

Nu har jag slängt in två maskiner tvätt i tvättmaskinerna! Kanon! Tänkte att jag chansar på att det är ledigt så jag tog med allt ner i källaren och självklart var det ledigt :D Så nu får jag lite kläder tvättade! Börjar bli lite knapert med strumpor! Fan va underbart det hade varit att ha tvättmaskin i lägenheten då hade jag tvättat oftare!

Funderar på om jag ska bege mig ut på en promenad snart! Men vet inte riktigt vart jag ska gå, får gå på någon väg men det är ju inte så roligt för då hör man inte om det kommer bilar, men får hålla Ozzy kopplad tror jag så jag kan öva lite med honom då han har fått för sig att inte kunna gå i koppel :S


Vad händer hos er idag på denna söndag?!
kram kram

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hej Emma
Vilka är det som hyr ut dom "radhusen" i sketasvängen i orrefors, där verkar ju vara några tomma av dom gråa, bara ett tips

Marina sa...

japp de måste jag...