torsdag 4 februari 2010

Städar och donar!

Underbart! Bilen har varit igång, vi har hällt i k- sprit och imorgon får vi se om den startar av sig själv eller så är det något annat fel!
Vi fick hjälp utav en kompis idag med startkablar och det tog sin tid men bilen kom igång :D
Härligt härligt! Så skönt att köra sin egna bil för de stunder jag inte hatar bilen så älskar jag faktiskt den :) hihi!

Idag har jag donat lite här hemma, köket såg ut att haft bombanfall, men nu är det mycket vackert! Stora rummet kommer inte bli så snyggt längre då Mathias har tagit hem sin dator som står på utomhus bordet :S Vi måste verkligen bo större!
Men om man ska vara ekonomisk så ska vi ju bo kvar ett tag till och betala av alla skulder och skit innan man sätter sig i en dyrare lägenhet. Men till hösten då förhoppningsvis en valp kommer hit så vill jag ha flyttat till ett hus som man kanske hyr?
Förresten det har jag inte skrivit, den tiken som jag vill ha valp efter ska ha valpar om inga konstigheter händer så kommer hon att valpa till hösten! :D Wiie! jag har väntat i över ett år på att hon ska valpa och nu är det snart dags för parning ;D

Jag tror också att jag har kommit ur min depression nu! tror att det hade lite med bilen att göra! Nu är jag i full gång, ska byta sängkläder i sängen, ska jag ta en repa med dammsugaren med? :S Får se vad Emma har lust att göra!

Imorgon bär det iväg till Karlskrona och det känns väldigt skönt att komma iväg, hade tänkt att åka och träna på morgonen, men Mathias tyckte att vi kunde väl träffas lite under dagen innan jag åker :) Och det har han faktiskt rätt i, vi kommer inte träffa varandra på 11 timmar så lite mys kan man ju faktiskt dona ;P

Nu ska jag fortsätta innan jag varvar ner för mycket här hemma. Bra städ- musik: The baseballs på spotify!

kram kram

Inga kommentarer: