onsdag 3 februari 2010

Karlskrona på fredag!

God morgon!
I natt har jag sovit as dåligt men kan vara för att Mathias telefon ringde vid 1- 2 tiden inatt och han åkte ut för att hjälpa en kompis att ploga här runtomkring! Men eftersom jag jobbat och var skit trött så märkte jag knappt när han gick men räddare blev jag när jag vaknade vid 5- tiden och undrade vart han var innan jag kom på att han hade åkt!
Idag skulle jag ju ha jobbat, men bilen funkar fortfarande inte och förkylningen blir inte bättre så jag ska nog vara hemma fram till fredag så jag inte blir sjukare så jag slipper sitta och snora på musikalen som vi ska på fredag! :D
Det närmar sig med storm- steg! Och jag längtar som attan! Men tyvärr fungerar inte min kamera så det blir inga bilder :/
Men det som räknas är att det är bra och att man har roligt!

Nu ska jag läsa bloggar!
kram kram


Inga kommentarer: