fredag 12 februari 2010

Uppdatering!

ÅÅÅHHH!, va sur jag blir!
Det är ju bara problem med att plugga hela hela tiden.
Jag frågade min lärare för ca 2 veckor sedan OM jag gjort mina arbeten rätt och NÄR kurserna ska vara klara. Inte ett j*vla svar!
Nu har csn "tagit ett uppehåll i utbetalningen" pga av att jag tydligen inte är registrerad på att jag pluggar!  Samma visa detta halvåret också. Jag blir så fruktansvärt trött på detta skit!
Varför kan bara inte skolan göra som de är tillsagda att göra!?
Varför inte svara på mina frågor istället för "jag har inte tid att svara på detta just nu pga att jag har annat att göra". Hur j*vla länge ska jag behöva vänta? Jag tänker ju inte göra alla arbeten och sen behöva göra om dem för att jag gjort fel?
Eller tänker jag fel?!

För fan ta tag i saker istället!
(förlåt för detta inlägg)



Inga kommentarer: