fredag 12 februari 2010

Jag blir så glad!

Jag har letat och letat om vad jag och Mathias ska göra när vi firar 3 år. Men helt plötsligt så känns det som att jag inte känner honom?! Jag vet inte vad han skulle tycka om.
Då säger han: "vi kan väl gå på bio och sedan äta något gott?"
Mathias hatar bio jag har ALDRIG varit på bio med honom och så erbjuder han sig att gå på bio med mig när vi firar 3 år :D Jag blir så glad.

Någon som kan tipsa om något ute ställe i Kalmar som är både gott och plånboks vänligt? :)

Just nu sitter jag och tittar på let´s dance! Var nyss ute med Ozzy på sista kvälls rundan med!
Skönt att ha det avklarat. Ska bara hämta Mathias sen när jag ska sova. Skönt att jag ska hämta då vet jag att han är hemma och sover mycket bättre :) Härligt!
Nu ska jag fortsätta att titta på let´s dance och sedan blir det solsidan :) UNDERBART!

Har förresten tänk börja titta på sex and the city. Eftersom jag älskar filmen så kanske jag älskar serien med? så nu ska det kollas sex and the city ;P

Kram kram

3 kommentarer:

Sandra sa...

sv: vad bra =D.

vad händer hos dig då? =)
kram

caroline sa...

athena är en jättegod restaurang.. bra priser också.. ligger på samma gata som harrys :)

Sandra sa...

sv: vad jobbar du med? =)

jag ligger och halvkollar på 2½ men =D