tisdag 2 februari 2010

Jobb och förkylning!

Usch, va jag mår dåligt! Nu har förkylningen slagit till ordentligt! Den har satt sig i nacke/huvud : /
Det började vid middagsrasten, då började jag må dåligt men tänkte inte mer på det! Men när jag väl kom hem och satte mig i soffan så blev jag så trött så jag hämtade täcke och kudde och somnade i 1½ timme. Så skönt såå!
Jag sa att jag kunde jobba imorgon med, men eftersom bilen inte fungerar (än) och jag mår dåligt nu så får vi se hur det blir med det. När jag går morgon promenaden med Ozzy så får jag försöka starta bilen och det får avgöra om det blir jobb eller inte! Det blir ju bara mellan 12- 16 så det klarar jag och min förkylning!

Nu ikväll har vi myst och ätit ägg- och räkmackor! Mmm! Kanon gott var det. Egentligen skulle det bli panerade skinksnitslar, potatis mos och kokta grönsaker. Men det blir det nog imorgon om jag inte mår för dåligt! Nu ska jag försöka överta tv:n och kolla på film eller något :D

Har ni haft en bra dag?
kram kram

Inga kommentarer: