måndag 1 februari 2010

Lagar mat!

HAHAHA! Nu gick brandvarnaren bara för att jag satte in kassler- gratängen i ugnen?! Det är inte ens rökfyllt här hemma, det brukar vara mer rökfyllt om man använder fritösen och då har den inte gått i gång :S
Det är en lustig och känslig sak det där, Brandvarnaren!
Men nu står kassler- gratängen i ugnen och den ser mycket god ut!
För en gångs skull äter vi redig mat! Och det känns skönt, men man har ju inte mycket till rutin här hemma och jag som älskar rutiner! Men jag hoppas på att man kan få lite rutin i vardagen snart! T.ex. när Mathias får jobb så kan jag göra mat till han kommer hem (om inte jag jobbar).

Jag skrev förut att jag skulle plugga, och det har jag faktiskt gjort. Men sen blev jag så trött och hade ont överallt så jag gick och la mig och vilade i 2 h men har fortfarande ont i kroppen och känner mig febrig. Det är faktiskt rätt bra att jag börjar bli sjuk nu när bilen ändå inte fungerar så jag slipper bli sjuk sen när bilen fungerar istället så jag inte kan jobba alls! Men jag hoppas på att bilen kan börja fungera imorgon! Kan någon snäll själ där ute hålla tummarna åt mig? :D

Nu ska jag kika runt lite, fick faktiskt 50% rabatt på jotex, kanske kan köpa en ny gardin eller något fint? Men kanske dumt att köpa nya gardiner OM vi ska flytta?! :S Aja, kan gå in och kika i alla fall!

Kram kram


1 kommentar:

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid sa...

Gud vad gott med kasslergratäng!
Det MÅSTE jag göra någon dag. Mm!
Haha.

Jasså, hunden ligger där den.. ja då förstår jag att han/hon är ett bra preventivmedel =P