söndag 7 februari 2010

Ljusparty!

God morgon!

Idag ringde klockan vid halv åtta men jag vaknade själv vid halv sju (?!) Hade så otroligt svårt att andas och så fruktansvärt ONT i luftrören! Så jag gick upp för att dricka lite och gick runt för att få lite luft. Sedan la jag mig i sängen igen för att få lite mer sömn. Men så fort jag la ner huvudet på kudden så kom andnöden :/ Usch!
Vid kvart över sju kollade jag sist på klockan och precis när jag slumrat till så ringde klockan och då skulle Mathias kliva upp då en kompis skulle hämta honom för att han skulle hjälpa honom att skotta snö på tempo taket, ja ni läste rätt :P hihi!
Jag tänkte att eftersom jag är relativt pigg så kan man ju ta en tidig morgon :) Skönt som fasen! Och jag funderar på om jag ska gå en runda med Ozzy med! Men får vänta en stund då andningen inte är den bästa än! :S
Han har i alla fall fått gå ut och kissa av sig så får det bli en längre runda senare! mellan 10-12 är det tipspromenad i flygsfors, funderar på om jag ska ringa mamma och fråga om hon vill gå :) Då får man motion och så har man det trevligt!

Igår var jag ju på ljusparty, mycket trevligt! Och det blir fler ljusparty att gå på, men får inte handla något för Mathias, men man kan ju komma för att vara snäll och så träffar man ju nya ansikten :) Härligt! Igår handlade jag ett par votivljus! Eftersom jag inte vet hur mycket lön jag får och hur mycket räkningar vi har så blev det inte mer! Men fick mig en mild utskällning utav Mathias när jag kom hem, men jag lovade att eftersom jag köpte ljus för 155 kronor så får han köpa öl för 155 kronor. Rättvist?! JA!
När alla hade gått ifrån ljuspartyt så satt jag, Marina och Marita och drack vin och Helen tittade på :) Vi pratade massa dynga och hade allmänt trevligt. Klockan var nog kvart i tio när vi åkte därifrån! Så att vi skulle hinna till Coop och handla godis :D Så runt halv elva var jag hemma och då skulle Mathias gå och lägga sig och då la jag mig också :)

Nu kallar plikten på mig då Ozzy ska ha lite mat!
Hörs senare!
kram kram

Inga kommentarer: