måndag 22 februari 2010

Förstår mig inte på Photoshop!?

God kväll!

Nu ikväll har jag försökt mig på photoshop, men det har inte gått så bra! Någon som kan ge en några tips om hur man gör? :) tacksam för det isåfall!
Jag tänkte också lägga in bilder på hur våran om- möblering blev men kan inte lägga in några bilder fören jag har installerat ett program på datorn och för det måste jag hitta en cd- skiva :/ Vart har jag lagt den tro?!

Idag blev det ingen träning, hade verkligen ingen lust! Men bio blev det, och den var bra :) En bra barn film om man säger så!
Skönt att komma igång att hitta på saker, men visst inte bra att låna pengar av sin käre mor heller :/

På Onsdag blir det möte med skolan, har egentligen ingen lust att plugga, orkar liksom inte för det är för mycket att tänka på i livet just nu, får se vad min lärare råder mig till!

Imorgon blir det jobb, mellan 7-16! Inget jag ser fram emot faktiskt men det gör jag när jag väl kommer dit! Så imorgon blir det inte mycket uppdatering! Men det får man ta ^^,
Funderar på om jag ska gå och lägga mig och läsa lite i min bok, var ett par dagar sedan nu!

God natt och sov så gott!
kram kram


Inga kommentarer: