tisdag 9 februari 2010

Bra böcker?!

Nu har jag tittat på "Bygglov", de gör det riktigt fint! Men när man från början får se hur de tänker så tänker man alltid: "Det kommer aldrig bli snyggt!". Men de lyckas!
Men ikväll så kände jag att, visst det blev kanon snyggt MEN jag skulle inte vilja ha en sån, det ska vara inglasat enligt mig ;D
Tänk när man köpt hus och kan göra vad man vill med det? Just nu skulle jag vilja ha massa vägg- texter men får man sätta upp det och hur länge bor man kvar tänker jag? Väntar tills man hamnar i ett hus! ;P

Nu funderar jag på att gå och lägga mig, ja ärligt talat! Det finns inget att göra så då kan man lägga sig och läsa i sin bok! :) Hihi. Den är verkligen jätte- lustig eller så fattar jag ingenting.
Någon som läst "Den hungriga prinsessan"? :S
Jag funderar på att lägga ner att läsa den och hitta något annat, men vad? :S
Några bra författare? Någon bok som man absolut inte vill lägga ifrån sig!
Romantisk, spännande, självbiograf? :)

TIPS GE MIG TIPS! :D


4 kommentarer:

Anonym sa...

Stig Larsson trilogin är super! Fast då bör man inte sett filmerna förståss. "Män som hatar kvinnor" osv. / Nina

Marina sa...

du kan få låna mina som jag har läst:) dom är jätte bra!! jag kan berätta lite mer om dom för dej, men inte här, hehe:P

Sandra sa...

sv: tack så mycket för din röst!
Kika gärna in igen och i helgen så kommer vinnaren upp =D.

Kram =)

Jen sa...

Det är så kul med inredning! :)