måndag 22 februari 2010

Ingen motivation, men min dator är hemma igen :D

Äntligen! Jag har min dator och den fungerar som aldrig förr :D
Nu ska man bara få dit alla saker som man har använt sig av innan. Hade massa tillägg på firefox men minns inte vilka :S
Någon som vet vad det tillägget heter som det har suttit en apa i höger nedre- kant? :)

Idag hoppar jag träningen, har ingen motivation till att åka ner för att träna så nu ska jag istället ta fram en tränings- dvd och ställa mig framför tv:n ;P
Vid två ska jag vara hos mamma och vid tre börjar bion: "Prinsessan och grodan". Den verkar vara rätt rolig så det hoppas jag att den är :D

Skulle ringa csn idag men de har stängt?! Bara för att jag behöver veta om jag får pengar eller inte liksom!
Men får ringa när jag kommer hem istället!

Mot tv:n och träningen så hörs vi ikväll!
Kram kram


Inga kommentarer: