söndag 21 februari 2010

Tvätt- dag!

Gud så fint det blev här i min mys hörna! Men är ännu inte helt nöjd, men det blir man väl aldrig? :P
Idag vaknade jag vid 9.30 då jag stängde av min väcka klocka :) Skönt!
Är helt slut i ryggen idag! Men det får man väl ta ^^,

Idag håller jag på och tvättar, lika bra att passa på innan det blir för mycket i tvätt- tunnan. Så det blev "bara" 3 maskiner tvätt idag :)
Annars idag ska jag nog ta fram dammsugaren och moppen och städa lite, och toaletten måste jag städa med!
Annars händer det inte så mycket!

Imorgon blir det nog bio med min syster och mamma :) Härligt! Eftersom jag inte fått igång photoshop så funderar jag på om jag ska köpa ett, men det är ju jävligt dyrt faktiskt! :S Kanske ska pröva med paint först?

Nu ska jag kika runt och se om jag hittar något roligt!
Kram kram


2 kommentarer:

Sandra sa...

sv: haha okej =).

allt bra idag? =)

Simone sa...

Härlig blogg du Emma:)... ha en fortsatt trevlig kväll..