fredag 19 februari 2010

God Morgon!

Nu sitter jag vid Mathias dator och äter lite frukost! :/ Vill sitta vid min egna men den hänger upp sig stup i kvarten! Jag hittade en dator igår som jag jättegärna ville köpa MEN har jag råd?! Nej!
Den hade kostat en 500/månad. Får se om jag känner att vi har råd med det...

Idag händer det inte så mycket! Ska beställa hem photoshop och försöka dona lite! Eller om man åker till Kalmar och köper ett på Mathias media markt kort? :D
Då kunde jag köpa både dator och photoshop och då hade hela min kväll varit räddad :) Eller hela mitt liv nästan! För då kommer jag få mer inspiration till pluggandet också! Tror jag ;D
Nu gäller det bara att övertala Mathias till att jag kan få låna några tusen på det kortet! Hur ska jag lägga fram det på ett fint sätt? :)
Hjälp mig!

Igår på jobbet mådde jag riktigt dåligt och jag sa det till Mathias! När jag kom hem så la jag mig och vilade och jag hörde hur det stökades i köket lååångt borta, så antar att jag somnade!
Efter en stund så väckte Mathias mig och sa att maten var klar :) Då hade han skalat potatis och kokt dem och stekt kött och brun sås :D Och pricken över i: et var att han hade diskat med!
Fy fan va gulligt! Älskar honom så otroligt mycket MEN det är jobbigt med det här med jobb och ekonomi!

Nu ska jag kika runt på mina favvo bloggar som bara blir fler och fler ;P
Kram kram

2 kommentarer:

Sofie sa...

ett Litet Tips men kan vara värd det ;) Robin köpte min Data för 1 krona med Mobilt bredband Men det mobila bredbandet behöver man ju Inte använda :P Han betalar ialf 350 /månad..för datort å bredbandet Har tele 2 Förstår at du vill ha en Ny data Faktiskt Håller mina tummar för du får låna Lite på media Markt..Han kan den där mathias när han vill...Alva Kommer nästa helg hon saknar dej å mathias säger hon Ha en super bra helg kram

jenny sa...

Okej. Fast jag har inte photoshop utan kör på paint, det går det också. Fast visst, det är ju bättre med photoshop.
Men tycker det är dumt att beställa hem när jag ändå kan köra med paint:) Men lycka till!