måndag 15 februari 2010

Skriver av mig igen!

Nu är det dags att skriva av sig igen!
Jag tycker att det är så fruktansvärt orättvist att andra inte ska behöva kämpa för det de vill ha medan en del får kämpa och kämpa för ALLT! Jag ska inte säga att det bara är jag som kämpar för det vet jag att det inte är men denna blogg handlar om mig och mitt liv och därför skriver jag ur min synvinkel!

Förra veckan mådde jag kanon bra! Jag kom igång med träningen och allt flöt på. I fredags ändrade det sig.
Jag fick ett mejl ifrån csn där det står att de ska STOPPA MINA UTBETALNINGAR?!!?!?
Varför tyckte jag men det var för att skolan gjort någon miss IGEN!
Jag mejlade min lärare för mer än 2 veckor sedan och frågade när dessa kurser ska vara klara och frågade ifall hon kan läsa igenom mina arbeten så jag vet att de blev bra så jag kan fortsätta för när man fått en ny lärare så vet man inte hur just hon vill ha sina arbeten. Då fick jag till svar att hon inte hade tid med att svara på mina frågor. Jag väntar och väntar och tills nu så blev jag RASANDE!
Ekonomin har varit hyfsad nu sen jag började få studiebidrag och jobbar samtidigt. Men nu så skiter det sig IGEN som förra halvåret. Hur fan ska jag klara av att försörja oss på 5000 denna månaden?! Hur i helvete ska det gå?!
Jag skickade ett mejl till min lärare i fredags där jag var rasande och hon har fortfarande inte svarat, visst det har varit helg. Men hon måste ju fixa så jag får csn- pengarna annars är det KÖRT!
Jag orkar inte detta längre! Alla säger att kärleken överlever allt, men gör den det?!
Det går inte att försörja oss på denna lilla inkomst jag har. DET GÅR INTE!
Vad ska man göra liksom? Jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen. Jag vet inte in eller ut.
Just nu känner jag bara att allt som jag byggt upp de senaste veckorna bara rasar igen.

Som jag sagt till Mathias så är det som att man går ett steg framåt och mår kanon för det men sen händer det något och då går man två steg bakåt. Jag vill inte bakåt, Jag vill FRAM FRAM i livet!

Det är så mycket man vill göra så mycket man vill se men utan pengar så kan man inte göra ett dugg!
Till och med våra planer för våran 3års dag kanske går i stupet?
Mitt dator köp kommer definitivt gå åt skogen med : /
Och soff köpet som vi måste göra
Och allt annat man måste köpa för att kunna ha det bra!
Hyran t.ex.?!  Hur fan ska vi lösa den hade vi tänkt?!

Det är väl bara att räkna till fem och se glad ut!
Kram kram


Inga kommentarer: