söndag 7 februari 2010

Underbar promenad!

Gud så skönt det var att vara ute och gå och tro det eller ej men den gick kanon bra att ha Ozzy i koppel! Fick säga till honom lite i början sen gick det kanon bra! Jag gick in i skogen på en väg där Mathias bror sa att det var uppgått lite, men det var endast liite! :P Jag och Ozzy trängdes eftersom Ozzy inte ville vada i snön precis! Men det gick bra, det var ju bara en bit, sen kom vi in i Flygsfors! Där gick det verkligen kanon bra med Ozzy! Jag är stolt över honom! Han gick fot och drog inte alls många gånger! Promenaden tog ca 60 min och jag har fått min träning/ promenad för idag!

Nu ska jag gå ner i källaren för att fylla torktumlaren och slänga in mer tvätt! :)
Ha det så bra!
kram kram


3 kommentarer:

Mikaela sa...

Haha! En riktigt bra fylla ger baksmälla, så är det bara ;)

Josefine Skapar sa...

Tack för din motivering . Lycka till i tävlingen.
Glöm inte att skriva om min tävling och lägga in en liten bild.

Josefine Skapar sa...

Tack för din motivering och lycka till i tävlingen. Glöm inte skriva om min tävling och lägga in en liten bild.