fredag 12 februari 2010

Långpromenad + hundfight!

Kom precis hem ifrån Orrefors och äter nu lite frukost!
Lämnade bilen där vid tio ca så de skulle göra färdigt den!
Och nyss åkte de härifrån då de visade hur den skulle låta med det nya avgasröret :P höhö!
Så snart blir det träning och funderar på att kanske basta en stund med :) För nu är jag verkligen frusen efter en sån lång promenad.
På promenaden träffade jag en jobba kompis som var ute med en annan jobbar kompis hundar. Tiken ville fram till Ozzy så vi tog fram de och Ozzy försökte få hanen att gilla honom som han alltid försöker. Men efter ett tag så blev det pang bom så satt hanhunden runt Ozzys hals :/ Fattar inte varför hanar inte gillar Ozzy? Visst att Ozzy är dominant men han försöker ju bli vän med dem men de bara flyger på honom sen :S
Visst vid detta tillfälle var det nog för att tiken var i närheten men annars då? :S
Det är så tråkigt tycker jag!
Men hur eller hur så slutade det bra! Ozzy mår bra, inga sår eller något alls (som tur väl är).
Men det var väl för att vi fick bort dom ifrån varandra rätt fort!

Nu ska jag läsa lite på bloggar sedan ska jag packa gymväskan! :)
kram kram

Inga kommentarer: