tisdag 9 februari 2010

Jobb idag!

Hej! 

Idag har jag arbetat mellan 7- 14!  Lagom tur! Men det har varit stressigt och upp och ner hela dagen tycker jag! Men det får man ta. Och så har jag haft ont i min tand som är på G upp. Har tittat i spegeln och sett att det är en tand på G där bak! :S

Efter jobbet åkte jag runt Mathias för att prata om hur vi ska göra med min bil då han var hos honom som ska fixa den! De ska fixa den imorgon :) Fixat och klart! Så åkte vi hem en runda och sen åkte jag och lämnade Mathias i Orrefors igen då jag ändå skulle handla lite mjölk!

Nu har jag suttit här en stund och tittat igenom hela 70 st inlägg! Jag fattar inte hur mycket ni skriver?! ;P Eller har jag börjat följa för många bloggar helt enkelt! Men det finns ju så många bra att titta igenom!
Som ni också har sett så deltar jag i fler tävlingar och hoppas på ännu mera tur!

På tal om tur så har jag fått hem mitt presentkort ifrån Me and my home, så ska snart kika in och handla för mitt presentkort och så lägger jag självklart upp vad jag handlat här på bloggen! :)
Har tänkt på hur man har egna tävlingar? Frågar man bara företagen om de ställer upp eller frågar de en?! :S
Ni som har tävlingar ni borde veta, är lite sugen på att fixa något här på bloggen som kan dra hit mer läsare! :) hihi.

Kram kram

Inga kommentarer: