lördag 27 februari 2010

Blev inte som jag tänkt mig : /

Jag skrev innan att jag skulle jobba mellan 16- 22.
Så blev inte fallet då de inte behövde mig mer än till 19 ca : /
Blev lite besviken, men fick välja av att sitta och glo eller åka hem, jag kände att jag kommer ändå inte kunna göra något på jobbet så vad ska jag göra där?
Så nu har jag tittat på Melodifestivalen! Fanns inte många bra :S

Som ni ser ute i högra hörnet så har jag infört i min blogg "veckans blogg". Där jag har tänkt att en blogg ska få äran att vara en vecka ;P
Har ni några tips till en blogg som kanske behöver rampljus eller förtjänar att bli veckans blogg.
Tipsa mig om det och skriv varför hon/han ska bli att!
Imorgon lägger jag upp veckans blogg så håll ögonen öppna!

Jag har fler planer för bloggen och fler kommer det så för att du inte ska missa något så tycker jag att du ska lägga till mig på Bloglovin!

Vad har ni hittat på ikväll?
Kram kram

1 kommentar:

Sandra sa...

sv: det funkar väl...
själv? =)