onsdag 10 februari 2010

God natt!

Godkväll!
Nu ropar sängen på mig då jag ska försöka mig på min bok en kväll till! Är så fruktansvärt trött efter promenaden idag också!
Har plockat i ordning lite bland mina nya ljus (bild kommer upp imorgon). Ska plocka ner lite saker i lådor då jag inte kan ha ALLT framme längre! Men är nöjd över mina köp. Det saknades bara en doft men den kommer snart, men har 5 andra olika dofter på 12 st vadera så jag klarar mig ett tag ;P hihi!

Morgondagen är full- bokad känns det som!
Men det återkommer jag med imorgon!
God natt och sov så gott!
kram kram


1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!

Jag har idag startat
nnu en tävling som också den avslutas på Fredag :) Delta gärna. Det är ett fint pris :)

http://jessiesjoqvist.blogg.se/2010/february/vinn-ett-presentkort-pa-nellycom.html


Tack för att du läser min blogg!

Hälsningar Jessica